свято Благовіщення

Обсуждения истории Библии, исследований, связанных с историей Библии, все, что с этим связано.

свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Чт апр 07, 2011 3:33 pm

Сьогодні свято Благовіщення.В мене таке питання як на основі Священого Писання можна визначити точну дату свята?
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение Orthodox » Пт апр 08, 2011 12:12 pm

Ніяк, бо ми навіть за дату Різдва Христова нічого не можемо знати, і коли воскрес Христос теж Біблія не повідомляє. Церква сама встановила свята, щоб віруючі не забували священу історію. Бог поза часом і чує навіть тих, хто ще не народився, а свята необхідні для тих, хто вшановує події минулого.
Orthodox
Оратор
 
Сообщения: 2833
Зарегистрирован: Ср июл 21, 2010 2:23 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Пн апр 11, 2011 2:57 pm

Дякую за відповідь.Цікаво що при кінці IV-го ст. свято називалося «Господне Благовіщення», «Христове Благовіщення», «Зачаття Христа»Тільки в VII-му ст. затверджується сьогоднішня назва «Благовіщення Пресвятої Богородиці».Церква перейшла від свята Христового до свята Діви Марії.Цікаво,а чому така зміна?
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение Orthodox » Вт апр 12, 2011 10:27 am

serega2705 писал(а):Дякую за відповідь.Цікаво що при кінці IV-го ст. свято називалося «Господне Благовіщення», «Христове Благовіщення», «Зачаття Христа»Тільки в VII-му ст. затверджується сьогоднішня назва «Благовіщення Пресвятої Богородиці».Церква перейшла від свята Христового до свята Діви Марії.Цікаво,а чому така зміна?

Дорогий друже, Церква жива, а не мертва, це не кам'яні скрижалі, а невеста Христова. Незмінне тільки те, що залишив після Себе Христос. А свята - це проява любові людей до Бога. Якщо ваша невіста захоче поміняти зачіску або колір волосся, щоб більше подобатися вам, ви не образитесь? Так і тут. Бог розуміє людську недосконалість и приймає нас такими, як ми є - грішними. Що стосується назви свята, то буде правильно і "Господнє Благовіщення", бо Діва Марія отримала вість від Ангела про те, що стане вагітною Господом, і "Благовіщення Пресвятої Богородиці", бо Ангел приніс благую вість не Господу (Той знає відпочатку, що буде прикінці), а Матері Божій. Це несуттєво.
Orthodox
Оратор
 
Сообщения: 2833
Зарегистрирован: Ср июл 21, 2010 2:23 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Вт апр 12, 2011 12:10 pm

Дякую за відповідь.
А якщо сьогодні Церква захоче змінити зачиску?Церква сама може робити собі зачиску?Чи Христос вказує яка їй зачиска потрібна?В часи Старого Заповіту Бог точно вказав коли і як святкувати свята!!!!
Хай благословить Вас Господь.
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение Orthodox » Ср апр 13, 2011 12:35 pm

Друже, Христос не хоче бачити Свою наречену (Церкву) у кайданах. Він створив Церкву для свободи: [2 Кор.3:17] "где Дух Господень, там свобода". А щоб ніхто не надів кайдани на Його наречену, Сам Господь передбачливо сказав: [Ин.14:26] "Утешитель же, Дух Святый, Которого пошлет Отец во имя Мое, научит вас всему и напомнит вам все, что Я говорил вам". Якщо сказано, що Дух Святий ще чогось навчить, це означає, що Христос за Своє земне життя навчив лише найважливішому. Крім того, ми навіть не знаємо усе, чому вчив Сам Христос: [Ин.21:25] "Многое и другое сотворил Иисус; но, если бы писать о том подробно, то, думаю, и самому миру не вместить бы написанных книг". Я думаю, що багато чого важливого заповів Господь упродовж 40 діб після Свого воскресіння: [Деян.1:3] "в продолжение сорока дней являясь им и говоря о Царствии Божием". Де про це написано? Ніде. Тому не треба надягати на Церкву - наречену Христа, паранжу або кайдани. Старий Заповіт минув.
Orthodox
Оратор
 
Сообщения: 2833
Зарегистрирован: Ср июл 21, 2010 2:23 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Чт апр 14, 2011 2:07 pm

Бог дав ізраїльському народу свята і вони чітко знали коли і як святкувати їх.Все було записано в Священому Писанні і непотрібно було нічого придумувати.
В Новом Заповіті Бог не давав і невстановлював свята Благовіщення.І тільки в кінці IV-го ст.свято почали святкувати.Ні апостоли,ні Церква не святкували цього свята аж IV ст.почали.Якщо це свято так було важливо то Дух Святий обовязково дав би в Священому Писанні.
Orthodox писал(а):Я думаю, що багато чого важливого заповів Господь упродовж 40 діб після Свого воскресіння: [Деян.1:3] "в продолжение сорока дней являясь им и говоря о Царствии Божием". Де про це написано? Ніде.

Все Священне Писання про це говорить.
А з такім підходом можна будь що придумати.Наприклад:що свят може бути як днів у році а то і більше.
ХАЙ БЛАГОСЛОВИТЬ ВАС ГОСПОДЬ
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение Orthodox » Пт апр 15, 2011 9:07 am

serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Я думаю, що багато чого важливого заповів Господь упродовж 40 діб після Свого воскресіння: [Деян.1:3] "в продолжение сорока дней являясь им и говоря о Царствии Божием". Де про це написано? Ніде.

Все Священне Писання про це говорить.

Де? Покажіть.
serega2705 писал(а): А з такім підходом можна будь що придумати.Наприклад:що свят може бути як днів у році а то і більше

Навіть якщо це і справді так (хоча це і не так), що в тому поганого і як це може негативно впливати на порятунок? Уявіть, що справді свята кожен день і кожен день люди ходять до Церкви на богослужіння та причащаются, хіба вони від того будуть віддалятися від Бога?
Orthodox
Оратор
 
Сообщения: 2833
Зарегистрирован: Ср июл 21, 2010 2:23 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Пт апр 15, 2011 12:53 pm

Orthodox писал(а):
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Я думаю, що багато чого важливого заповів Господь упродовж 40 діб після Свого воскресіння: [Деян.1:3] "в продолжение сорока дней являясь им и говоря о Царствии Божием". Де про це написано? Ніде.

Все Священне Писання про це говорить.

Де? Покажіть.
serega2705 писал(а): А з такім підходом можна будь що придумати.Наприклад:що свят може бути як днів у році а то і більше

Навіть якщо це і справді так (хоча це і не так), що в тому поганого і як це може негативно впливати на порятунок? Уявіть, що справді свята кожен день і кожен день люди ходять до Церкви на богослужіння та причащаются, хіба вони від того будуть віддалятися від Бога?

Шановний Orthodox дуже вдячний вам за діалог.
Прочитайте хоть би Еванглію від Матвія там про Боже Царство дуже багато написано.
Коли прийшов Іван Хреститель і казав: «Покайтесь, бо наблизилось Царство Небесне!»
Він же набагато більше розказував про Царство Небесне чим записано в Священому Писанні.А де це записано.Ніде.Логічно
Якщо це було справді важливо то Дух Святий обовязково дав би в Священому Писанні.
ХАЙ БЛАГОСЛОВИТЬ ВАС ГОСПОДЬ
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение Orthodox » Пт апр 15, 2011 3:13 pm

serega2705 писал(а): Коли прийшов Іван Хреститель і казав: «Покайтесь, бо наблизилось Царство Небесне!»
Він же набагато більше розказував про Царство Небесне чим записано в Священому Писанні.А де це записано.Ніде.Логічно Якщо це було справді важливо то Дух Святий обовязково дав би в Священому Писанні.
ХАЙ БЛАГОСЛОВИТЬ ВАС ГОСПОДЬ

Скажіть, будь ласка, а вчення про хрещення, про покладання рук, про воскресіння мертвих та вічний суд це важливо?
Питання друге. Чи тільки через Святе Писання говорить Святий Дух і ми можемо знати волю Божу?
І я не бачу діалогу, бо ви не відповели мені на моє попереднє питання:
Orthodox писал(а):
serega2705 писал(а): А з такім підходом можна будь що придумати.Наприклад:що свят може бути як днів у році а то і більше

Навіть якщо це і справді так (хоча це і не так), що в тому поганого і як це може негативно впливати на порятунок? Уявіть, що справді свята кожен день і кожен день люди ходять до Церкви на богослужіння та причащаются, хіба вони від того будуть віддалятися від Бога?
Orthodox
Оратор
 
Сообщения: 2833
Зарегистрирован: Ср июл 21, 2010 2:23 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Вт апр 19, 2011 10:52 am

Orthodox писал(а): Скажіть, будь ласка, а вчення про хрещення, про покладання рук, про воскресіння мертвих та вічний суд це важливо?

Звичайно важливо.Чи ви знову сказите що в Священому Писанні про це теж ніде ненаписано?
Orthodox писал(а):Питання друге. Чи тільки через Святе Писання говорить Святий Дух і ми можемо знати волю Божу?

Ні.Не кожному духові вірте але випробовуйте чи від Бога вони.В Священому Писанні дано нам Закон Божий і в цьому Законі свята немає
Orthodox писал(а):І я не бачу діалогу, бо ви не відповели мені на моє попереднє питання:

Вибачте будь ласка що невідповів на ваше питання.
Orthodox писал(а):Навіть якщо це і справді так (хоча це і не так), що в тому поганого і як це може негативно впливати на порятунок? Уявіть, що справді свята кожен день і кожен день люди ходять до Церкви на богослужіння та причащаются, хіба вони від того будуть віддалятися від Бога?

Звичайно добре.Але це не дає права церкві назначати свята на кожний день.
Чи в Свято Благовіщення Церквою дозволяється повсякденна праця чи ні.Чи є гріх працювати в це свято?
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение Orthodox » Вт апр 19, 2011 2:20 pm

serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а): Скажіть, будь ласка, а вчення про хрещення, про покладання рук, про воскресіння мертвих та вічний суд це важливо?

Звичайно важливо.Чи ви знову сказите що в Священому Писанні про це теж ніде ненаписано?

Добре. Тоді покажіть мені, будь ласка, де написано? Православні, католики, лютерани хрестять і немовлят, и дорослих, а баптисти і усі, хто від них пішов – тільки дорослих. Де написано, хто правий?
Також про покладання рук. Православні та католики вчать, що рукопокладення обов’язкове для возведення у священство, а усі, хто пішов від лютеран – ні. Покажіть мені, де є вчення про це?
Православні, католики, лютерани, баптисти, харізмати вчать про загробне життя душі, а адвентисти та свідки Ієгови вчать, що душа до воскресіння перебуває в небутті. Де вчення про це?
Католики вчать, що нехрещені немовлята після смерті потрапляють до пекла, а православні – до раю. Де вчення про вічний суд?
Покажіть, будь ласка.
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Питання друге. Чи тільки через Святе Писання говорить Святий Дух і ми можемо знати волю Божу?

Ні.Не кожному духові вірте але випробовуйте чи від Бога вони.В Священому Писанні дано нам Закон Божий і в цьому Законі свята немає

Так і немає? Читаємо: [Кол.2:16] "Итак никто да не осуждает вас за … какой - нибудь праздник». А ви що робите? Ви бажаєте довести, що православні порушують волю Бога, коли святкують Благовіщення.
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):І я не бачу діалогу, бо ви не відповели мені на моє попереднє питання:

Вибачте будь ласка що невідповів на ваше питання.
Orthodox писал(а):Навіть якщо це і справді так (хоча це і не так), що в тому поганого і як це може негативно впливати на порятунок? Уявіть, що справді свята кожен день і кожен день люди ходять до Церкви на богослужіння та причащаются, хіба вони від того будуть віддалятися від Бога?

Звичайно добре.Але це не дає права церкві назначати свята на кожний день.
Чи в Свято Благовіщення Церквою дозволяється повсякденна праця чи ні.Чи є гріх працювати в це свято?

Якщо ви погодились, що це добре, то тим самим погодились і з тим, що не святкувати – це гріх: [Иак.4:17] «Итак, кто разумеет делать добро и не делает, тому грех». Є люди, що не розуміють, що це добре, вони і не грішать. А ви розумієте, що це добре, і не робите. А що це справді добре, читаємо у Апостола: [Деян.2:46] «И каждый день единодушно пребывали в храме и, преломляя по домам хлеб, принимали пищу в веселии и простоте сердца». Так робила апостольска Церква, так робимо і ми. Щодо дозволу роботи в свята, це окрема тема. Дивіться форум про суботу.
Orthodox
Оратор
 
Сообщения: 2833
Зарегистрирован: Ср июл 21, 2010 2:23 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Ср апр 20, 2011 12:58 pm

Orthodox писал(а):Добре. Тоді покажіть мені, будь ласка, де написано? Православні, католики, лютерани хрестять і немовлят, и дорослих, а баптисти і усі, хто від них пішов – тільки дорослих. Де написано, хто правий?

Будь ласка тексти про хрещення:Мр.1:4”виступив був Іван,що в пустині христив та проповідував хрищення на покаяння-для прощення гріхів.”
Мат.3:6»і в річці Йордані христились від нього,і визнавали гріхі свої»
Іван Хреститель перед хрещенням навчав людей щоб вони покаялися в гріхах своїх
Мат.28:19-20»Тож ідіть,і навчить всі народи,христячи їх в Імя Отця,і Сина,і Святого Духа,навчаючи їх зберігати все те,що Я вам заповів»
Людина яка принімає хрещення повинна бути научена і зберігати все що Христос навчив.
Мр.16:15-16»І казав Він до них:Ідіть по цілому світові,та всьому створінню Єванглію проповідуйте!Хто увірує й охриститься-буде спасений,а хто не ввірує-засуджений буду»
Перед хрещенням потрібна проповідь Єванглії.
Дії 8:12,8:35-36,16:14-15,18:8 Перед хрещенням звучала завжди проповідь Єванглії.
Orthodox писал(а):Також про покладання рук. Православні та католики вчать, що рукопокладення обов’язкове для возведення у священство, а усі, хто пішов від лютеран – ні. Покажіть мені, де є вчення про це?

Покладання рук в ВЗ часи означало передачу благословіння і служіння Быт.48:9-14; Числ.8:10-11; Втор. 34:9.В НЗ цей звичай також підержувався.Особе значення він мав коли апостоли покладали руки післю хрещення,через яке віруючи принімали Духа Святого Деян.8:17-18; 19:6.
А Мартін Лютер був рукоположеним священиком чи ні?
Orthodox писал(а):Католики вчать, що нехрещені немовлята після смерті потрапляють до пекла, а православні – до раю. Де вчення про вічний суд?
Покажіть, будь ласка.

Будь ласка тексти про вічний суд:2Кор.5:10,Рим.14:12,1Петр.4:17,Дії 17:31,Обл.20:11-12,Екл.12:13-14,Матв.12:36-37,Фил.4:3,Вих.32:31:33, Пс.9:4-9,16,17, Дан.7:9-10, Иуд.1:14-15.
"Сокрытое принадлежит Господу Богу нашему, а открытое - нам и сынам нашим до века, чтобы мы исполняли все слова закона сего" (Втор 29:29).
В Бога є свій план для немовлят в незавісімості від того що кажуть католикі чи православні.
Orthodox писал(а):Православні, католики, лютерани, баптисти, харізмати вчать про загробне життя душі, а адвентисти та свідки Ієгови вчать, що душа до воскресіння перебуває в небутті. Де вчення про це?

Тексти про воскресіння мертвих:1Кор.15 глава,Ів.5:25-29,1Сол.4:13-17,Фил.3:20-21,Відр.20 глава.Ів.11:24
Хто правий вирішувати Вам.Це є не всі тексти яки описують ці пункти але деякі з них.
Дії.17:11»...і Писання досліджували день у день чи так воно є.Вість самих апостолів зрівнювалася з Писаням чи так воно є як казали апостоли.Що ж нам казати про учення:адвентистів,католиків,православних,баптистів і т,д.
Orthodox писал(а):Так і немає? Читаємо: [Кол.2:16] "Итак никто да не осуждает вас за … какой - нибудь праздник». А ви що робите? Ви бажаєте довести, що православні порушують волю Бога, коли святкують Благовіщення.

Вибачте мене.Я вас не осуждаю.Бог суддя.
Кол.2:16 Апостол пише зовсім не про ці свята про які ми говоримо.
Orthodox писал(а):Якщо ви погодились, що це добре, то тим самим погодились і з тим, що не святкувати – це гріх: [Иак.4:17] «Итак, кто разумеет делать добро и не делает, тому грех». Є люди, що не розуміють, що це добре, вони і не грішать. А ви розумієте, що це добре, і не робите. А що це справді добре, читаємо у Апостола: [Деян.2:46] «И каждый день единодушно пребывали в храме и, преломляя по домам хлеб, принимали пищу в веселии и простоте сердца». Так робила апостольска Церква, так робимо і ми. Щодо дозволу роботи в свята, це окрема тема. Дивіться форум про суботу.

Я погодився з тим що добре якщо людина кожний день буде ходити до Церкви.
А не з тим що можна встановлювати свято на кожний день.
А якщо не святкувати це гріх.А апостол Павло писав:Рим.3:20»Законом-бо гріх пізнається».7:7»Але я не пізнав гріха,як тільки через Закон»,а Іван підтвердив 1Ів.3:4»Бо гріх –то безаконня.»
Ви кажите,що то гріх,я хочу пізнати що то за гріх такий покажіть в Законі Божому?
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение Orthodox » Чт апр 21, 2011 10:07 am

serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Добре. Тоді покажіть мені, будь ласка, де написано? Православні, католики, лютерани хрестять і немовлят, и дорослих, а баптисти і усі, хто від них пішов – тільки дорослих. Де написано, хто правий?

Будь ласка тексти про хрещення: Мр.1:4”виступив був Іван,що в пустині христив та проповідував хрищення на покаяння-для прощення гріхів.”

Я не питав про Іоаннове хрещення покаяння, про яке ви так багато написали. У Православній Церкві є таїнство покаяння, чого до речі, нема у вас. Я просив показати вчення про хрещення, яке заповів Ісус: [Деян.19:4-5] «Павел сказал: Иоанн крестил крещением покаяния, говоря людям, чтобы веровали в Грядущего по нем, то есть во Христа Иисуса.Услышав это, они крестились во имя Господа Иисуса». Покажіть мені вчення, як це робиться?
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Також про покладання рук. Православні та католики вчать, що рукопокладення обов’язкове для возведення у священство, а усі, хто пішов від лютеран – ні. Покажіть мені, де є вчення про це?

Покладання рук в ВЗ часи означало передачу благословіння і служіння Быт.48:9-14; Числ.8:10-11; Втор. 34:9.В НЗ цей звичай також підержувався.Особе значення він мав коли апостоли покладали руки післю хрещення,через яке віруючи принімали Духа Святого Деян.8:17-18; 19:6.
А Мартін Лютер був рукоположеним священиком чи ні?

Спочатку давайте признаємо той факт, що в Писанні немає вчення про покладання рук. Мартін Лютер не був рукопокладений і не міг бути, бо його вчення видумав він сам і до його нового вчення не йшло старе католицьке рукопокладення. Він взагалі був відлучений від католицької церкви. До часу відлучення він був католицьким монахом та рукопокладений до священства, але Лютер порушив свою клятву перед Богом. Навіть якби Лютер продовжував бути католиком, він не міг сам нікого висвячувати на священство, бо не був епіскопом.
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Католики вчать, що нехрещені немовлята після смерті потрапляють до пекла, а православні – до раю. Де вчення про вічний суд?
Покажіть, будь ласка.

В Бога є свій план для немовлят в незавісімості від того що кажуть католикі чи православні.

Та ви ж казали, що усе є у Біблії!? Отже, нема.
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Православні, католики, лютерани, баптисти, харізмати вчать про загробне життя душі, а адвентисти та свідки Ієгови вчать, що душа до воскресіння перебуває в небутті. Де вчення про це?

Тексти про воскресіння мертвих:1Кор.15 глава,Ів.5:25-29,1Сол.4:13-17,Фил.3:20-21,Відр.20 глава.Ів.11:24
Хто правий вирішувати Вам.Це є не всі тексти яки описують ці пункти але деякі з них.
Дії.17:11»...і Писання досліджували день у день чи так воно є.Вість самих апостолів зрівнювалася з Писаням чи так воно є як казали апостоли.Що ж нам казати про учення:адвентистів,католиків,православних,баптистів і т,д.

Знову те же саме. Якщо ви наполягаєте, що є вчення про суд у Біблії, то просто покажіть і усе. А ви знову ухиляєтесь. Що стосується вісті апостолів, то звірялись с Писанням лише пророцтва про Христа, бо Нового Заповіту взагалі не було: [Деян.17:3] «открывая и доказывая им, что Христу надлежало пострадать и воскреснуть из мертвых и что Сей Христос есть Иисус, Которого я проповедую вам». Що стосується вчень про хрещення, рукопокладення, суд, а також – свята та багато чого іншого, Павло не міг проповідати, опираючись на Писання.
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Так і немає? Читаємо: [Кол.2:16] "Итак никто да не осуждает вас за … какой - нибудь праздник». А ви що робите? Ви бажаєте довести, що православні порушують волю Бога, коли святкують Благовіщення.

Вибачте мене.Я вас не осуждаю.Бог суддя.
Кол.2:16 Апостол пише зовсім не про ці свята про які ми говоримо.

Я не знаю, що ви маєте на увазі під святкуванням Благовіщення, а як православний, я мабуть, ближче до розуміння. Свято – це святкове Богослужіння, Літургія, у якій йде мова у наведеному мною тексті [Деян.2:46]. Цей тест доводить, що Літургія у апостольській Церкві була кожен день. Ветхозавітна церква святкувала лише обрані дні. Ми робимо так, як заповідано апостолами.
serega2705 писал(а):
Orthodox писал(а):Якщо ви погодились, що це добре, то тим самим погодились і з тим, що не святкувати – це гріх: [Иак.4:17] «Итак, кто разумеет делать добро и не делает, тому грех». Є люди, що не розуміють, що це добре, вони і не грішать. А ви розумієте, що це добре, і не робите. А що це справді добре, читаємо у Апостола: [Деян.2:46] «И каждый день единодушно пребывали в храме и, преломляя по домам хлеб, принимали пищу в веселии и простоте сердца». Так робила апостольска Церква, так робимо і ми. Щодо дозволу роботи в свята, це окрема тема. Дивіться форум про суботу.

Я погодився з тим що добре якщо людина кожний день буде ходити до Церкви.
А не з тим що можна встановлювати свято на кожний день.
А якщо не святкувати це гріх.А апостол Павло писав:Рим.3:20»Законом-бо гріх пізнається».7:7»Але я не пізнав гріха,як тільки через Закон»,а Іван підтвердив 1Ів.3:4»Бо гріх –то безаконня.»
Ви кажите,що то гріх,я хочу пізнати що то за гріх такий покажіть в Законі Божому?

Так розмови не вийде. Гріх – це дійсно порушення ветхозавітних заповідей, але не тільки. Кінець закону – Христос, і Новий Заповіт вчить, що [Мф.5:20] «если праведность ваша не превзойдет праведности книжников и фарисеев, то вы не войдете в Царство Небесное». Тому гріх це не тільки те, що ви робите, але і те, що ви могли би зробити, але не зробили. Наприклад, коли хтось потребує вашої допомоги, а ви пройшли мимо (притча про доброго Самарянина). Свята на кожний день заповів Сам Христос: [Мф.28:20] «се, Я с вами во все дни до скончания века», і апостоли так і робили – не лише по суботах і ветхозавітних святах служили Літургію, а кожний день. Чи ви це називаєте гріхом? Скажіть остаточно, що вам не подобається у святкуванні Благовіщення і доведіть свою думку Новим Заповітом. Якраз про це свято Новий Заповіт не мовчить: [Лк.1:48] «отныне будут ублажать Меня все роды». "Відтепер" - це відокремлює час до і час після Благовіщення. Ми вшановуємо пам'ять про Божу матір, а ваш род – ні. Так хто з нас правий? Якого ви роду? Це питання - найголовніше.
Orthodox
Оратор
 
Сообщения: 2833
Зарегистрирован: Ср июл 21, 2010 2:23 pm

Re: свято Благовіщення

Сообщение serega2705 » Ср апр 27, 2011 9:39 am

Orthodox писал(а):Я не питав про Іоаннове хрещення покаяння, про яке ви так багато написали. У Православній Церкві є таїнство покаяння, чого до речі, нема у вас. Я просив показати вчення про хрещення, яке заповів Ісус: [Деян.19:4-5] «Павел сказал: Иоанн крестил крещением покаяния, говоря людям, чтобы веровали в Грядущего по нем, то есть во Христа Иисуса.Услышав это, они крестились во имя Господа Иисуса». Покажіть мені вчення, як це робиться?

Orthodox ви просили показати:
Orthodox писал(а):Православні, католики, лютерани хрестять і немовлят, и дорослих, а баптисти і усі, хто від них пішов – тільки дорослих. Де написано, хто правий?

Я показав вам тексти де написано про це.Перед хрещенням потрібна проповідь Єванглії Ви згідні з цим!
Мат.28:19-20»Тож ідіть,і навчить всі народи,христячи їх в Імя Отця,і Сина,і Святого Духа,навчаючи їх зберігати все те,що Я вам заповів»
Перед тим як христить потрібно людину навчить а не навпаки христить а потім навчить-
Слова Христа так невиконуються.Ви згідні зі словами Христа що потрібно навчити і христити.
Якщо ви згідні тоді будемо шукати як це робиться.
Orthodox писал(а):Спочатку давайте признаємо той факт, що в Писанні немає вчення про покладання рук. Мартін Лютер не був рукопокладений і не міг бути, бо його вчення видумав він сам і до його нового вчення не йшло старе католицьке рукопокладення. Він взагалі був відлучений від католицької церкви. До часу відлучення він був католицьким монахом та рукопокладений до священства, але Лютер порушив свою клятву перед Богом. Навіть якби Лютер продовжував бути католиком, він не міг сам нікого висвячувати на священство, бо не був епіскопом.

Православний Патріарх теж був відлучений від Католицької Церкви і названий еретиком.І його рукоположеніє було аноліруване.В свою чергу Патріарх назвав Папу еретиком і рукоположеніє Папи було аноліруване.Можна тепер важати що православні священослужителі не рукоположенні?Якщо ні то тоді католицькі священники не рукоположенні?Була наложена анафема друг на друга.
М.Лютер виступив проти індульгенцій,проти того що робилося в той час в Церкві.Він не намагався створити нову Церкву.Він хотів щоб Церква відійшла від тогочасного вчення.В той час Церква ховала від людей Священне Писання,відберала,спалювала на вогнищі Біблію і тих хто мав її.Дай в Православній Церкві свого часу була реформа її також підтримав рукоположений метрополіт(патріарх с 1589)Московський Зосима (1489—1494).Але це було придушено спалюючи людей вогнем 27 грудня 1504р.в Москві палали огні інквізиції на вогнищі були спаленні всі церковні чиновники які хотіли відродити Церкву.Вони також були відлученні та щей спаленні.
Людина може бути відлученна Церквою але не Богом.
Йоан Золотоуст теж спочатку був монахом в сирійських горах.Він визнав що таке життя не найкраща підготовка до пастерськіх обовязків»Многие из тех, кто от монашеского уединения переходят к деятельной жизни священника или епископа, совершенно не способны справляться с трудностями, встающими перед ними в их новом качестве»
Orthodox писал(а):Та ви ж казали, що усе є у Біблії!? Отже, нема.

Ви мабудь непрочитали"Сокрытое принадлежит Господу Богу нашему, а открытое - нам и сынам нашим до века, чтобы мы исполняли все слова закона сего" (Втор 29:29).
Тільки Бог знає хто буде спасенний.Хтось каже що це свята людина інші що зовсім і несвята.Бог дивиться на людину не так як ми грішні люди.
1Кор.4:6»...чтобы вы научились от нас не мудрствовать сверх того,что написано,и не превозносились один перед другим»
А Ви що робите?
Orthodox писал(а):Знову те же саме. Якщо ви наполягаєте, що є вчення про суд у Біблії, то просто покажіть і усе. А ви знову ухиляєтесь. Що стосується вісті апостолів, то звірялись с Писанням лише пророцтва про Христа, бо Нового Заповіту взагалі не було: [Деян.17:3] «открывая и доказывая им, что Христу надлежало пострадать и воскреснуть из мертвых и что Сей Христос есть Иисус, Которого я проповедую вам». Що стосується вчень про хрещення, рукопокладення, суд, а також – свята та багато чого іншого, Павло не міг проповідати, опираючись на Писання.

Я не ухиляюся я ж писав Вам вже тексти про суд Божий Ви напевно погано прочитали.Можливо це не всі але деякі з них.Будь ласка тексти про вічний суд:2Кор.5:10,Рим.14:12,1Петр.4:17,Дії 17:31,Обл.20:11-12,Екл.12:13-14,Матв.12:36-37,Фил.4:3,Вих.32:31:33, Пс.9:4-9,16,17, Дан.7:9-10, Иуд.1:14-15.
Orthodox писал(а):Що стосується вісті апостолів, то звірялись с Писанням лише пророцтва про Христа, бо Нового Заповіту взагалі не було: [Деян.17:3] «открывая и доказывая им, что Христу надлежало пострадать и воскреснуть из мертвых и что Сей Христос есть Иисус, Которого я проповедую вам». Що стосується вчень про хрещення, рукопокладення, суд, а також – свята та багато чого іншого, Павло не міг проповідати, опираючись на Писання.

Як звірялися вісті апостола про Христа.Так і нам потрібно звіряти з Писанням.
Ис.8:20»Обращайтесь к закону и откровению.Если они не говорят,как єто слово,то нет в них света.»
Orthodox писал(а):Я не знаю, що ви маєте на увазі під святкуванням Благовіщення, а як православний, я мабуть, ближче до розуміння. Свято – це святкове Богослужіння, Літургія, у якій йде мова у наведеному мною тексті [Деян.2:46]. Цей тест доводить, що Літургія у апостольській Церкві була кожен день. Ветхозавітна церква святкувала лише обрані дні. Ми робимо так, як заповідано апостолами.

Для того щоб кожний день приходити в Церкву апостоли не назначали свята на кожний день.
Orthodox писал(а):Так розмови не вийде. Гріх – це дійсно порушення ветхозавітних заповідей, але не тільки. Кінець закону – Христос, і Новий Заповіт вчить, що [Мф.5:20] «если праведность ваша не превзойдет праведности книжников и фарисеев, то вы не войдете в Царство Небесное». Тому гріх це не тільки те, що ви робите, але і те, що ви могли би зробити, але не зробили. Наприклад, коли хтось потребує вашої допомоги, а ви пройшли мимо (притча про доброго Самарянина). Свята на кожний день заповів Сам Христос: [Мф.28:20] «се, Я с вами во все дни до скончания века», і апостоли так і робили – не лише по суботах і ветхозавітних святах служили Літургію, а кожний день. Чи ви це називаєте гріхом? Скажіть остаточно, що вам не подобається у святкуванні Благовіщення і доведіть свою думку Новим Заповітом. Якраз про це свято Новий Заповіт не мовчить: [Лк.1:48] «отныне будут ублажать Меня все роды». "Відтепер" - це відокремлює час до і час після Благовіщення. Ми вшановуємо пам'ять про Божу матір, а ваш род – ні. Так хто з нас правий? Якого ви роду? Це питання - найголовніше.

«Коли стрінеш вола свого ворога або осла його,що заблудив,то конче повернеш його йому.Коли побачиш осла свого ворога,що лежить під тягарем своїм, то не загаєшся помогти йому,-конче поможеш разом із ним»Вих.23:4-5 та »Якщо голодує твій ворог-нагодуй його хлібом,а як спрагнений він-водою напій ти його»Прит.25:21
Уважніше читайте Старий Заповіт там теж про це пишеться.
Ісус не установлював щось нове.Він нагадав старе забуте.» Господу угодно было,ради правды Своэй,возвеличить и прославить закон»Іс42:21.Господь возвеличив закон і прославив його і віділив від предания.Мф.15:3-6.
Я вас питав чи гріх працювати в свято Благовіщення.Ви відтовіли що гріх.Апостол Павло чітко знав що гріх пізнається Законом.Як ви пізнаєте гріх завдяки Закону Божому чи чомусь іншому?
Orthodox писал(а):Свята на кожний день заповів Сам Христос: [Мф.28:20] «се, Я с вами во все дни до скончания века»

Щось ви перестарались.Христос казав тут не про свята і неміг бо свята почати появлятися набагато піжзніше.
Orthodox писал(а):Якраз про це свято Новий Заповіт не мовчить: [Лк.1:48] «отныне будут ублажать Меня все роды».

В цьому тексті зовсім нічого неговориться про свято.Та і Кол.2:16 Яке ви приводили теж зовсім про інші свята писав апостол так що марно ви хочите доказати на основі Писання це свято.Новий Заповіт про це свято якраз мовчіть.Святкувати почали в кінці IV-го ст. Ні апостоли ні о.Церкви не святкували до IV cт.
І я важаю Діву Марію блаженною.Але не обожнюю її.
Рим.1:25»Вони Божу правду замінили на неправду,і честь віддавали і служили створінню більше,як Творцеві,що благословенний навіки,амінь.
Я з роду того що служить Творцеві неба і землі а не створінню.
Бажаю і вам так робити хай благословить вас Господь.
serega2705
Старожил форума
 
Сообщения: 442
Зарегистрирован: Чт апр 07, 2011 3:10 pm

След.

Вернуться в Библия: история и апологетика

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8

cron
Маранафа